Naar hoofdinhoud
  • Voor bedrijven
  • Inloggen community
  • Nederlands
  • English (Engels)
logo
Doneer
logo
  • Doe mee
    • Doe mee
    • Doe een donatie
    • Deel je kennis
    • Kom in actie
  • Werken in het buitenland
  • Onze thema's
    • Onze thema's
    • Gezondheidszorg
    • Onderwijs
    • Werk & inkomen
  • Over ons
    • Over ons
    • Onze organisatie
    • Nieuws
    • Verhalen
    • Vacatures
    • Jaarverslag
    • Hoe besteden wij ons geld
    • Onze werkwijze
    • Onze geschiedenis
  • Support & contact
  • Voor bedrijven
  • Inloggen community
Taalkeuze
  • Nederlands
  • English (Engels)
Doneer

Een klacht melden of een compliment maken

Naar Supporter Care

Heb je een klacht, suggestie of compliment? Laat het ons weten!

Alle klachten en opmerkingen worden vertrouwelijk behandeld en geregistreerd in een klachtenregister. Wij doen ons uiterste best om je klacht tot tevredenheid af te handelen.

  • Lees meer over hoe wij omgaan met persoonsgegevens in ons privacy statement.

Na ontvangst van de klacht bij VSO krijg je binnen 1 week een ontvangstbevestiging met daarin de datum waarop de klacht is ontvangen en nadere informatie over de verdere afhandeling (tijdsduur, verloop, wie de klacht in behandeling neemt, contactpersoon en dergelijke). De afhandeling van de klacht vindt direct of anders uiterlijk binnen 3 weken plaats. Als je klacht niet binnen 3 weken kan worden afgehandeld, ontvang je daarvan bericht. De termijn van behandeling van je klacht kan eenmaal met maximaal 3 weken worden verlengd.

Stuur een e-mail naar info@vso.nl
Bel 030-2320600

Blijf op de hoogte

Met onze nieuwsbrief informeren we je graag over de impact van onze projecten en sturen je de mooiste verhalen uit het veld.

Meer weten?

  • Word donateur
  • Vacatures
  • Uw bedrijf en VSO

Contact

  • VSO
  • Weg der Verenigde Naties 1
  • 3527 KT Utrecht
  • info@vso.nl
  • 030 232 0600
  • IBAN: NL 93 INGB 0000 0000 92

Blijf op de hoogte

© VSO 2021 Privacy Cookies Code of Conduct